Telefony komórkowe w firmie
Stosowanie telefonów komórkowych w różnorodnych firmach jest niemal powszechne. Wszyscy właściciele przedsiębiorstw posiadają telefon komórkowy, za pomocą którego mogą komunikować się ze swoimi klientami. Takie rozwiązania telekomunikacyjne powodują, że mogą oni wszędzie prowadzić różnorodne dyskusje handlowe oraz realizować zadania swojej firmy. Ważnym aspektem jest także możliwość skontaktowania się z pracownikami firmy oraz sprawdzenia poziomu wykonania określonych czynności. Telefony służbowe w firmie mogą także posiadać pracownicy. Służą one do wykonywania zadań służbowych. Najczęściej korzystają z telefonów pracownicy działów sprzedaży oraz marketingu, ale także cała kadra zarządzająca. Często pozostają oni poza biurem podczas wykonywania pracy, a więc mają ograniczone możliwości komunikacyjne. Telefon komórkowy, w takim przypadku, jest niemal niezastąpiony. Wszelkie rozwiązania komunikacyjne stanowią podstawowe wyposażenie przedsiębiorstwa oraz stanowią koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Rachunki ponoszone z tytułu użytkowania telefonów komórkowych mogą zatem zostać całkowicie wliczone w koszt firmy. Ważne jest jednak odpowiednie użytkowania posiadanych aparatów telefonicznych, które podlega weryfikacji za pomocą przekazywanych bilingów telefonicznych.